WEBOLDAL KÉSZÍTÉS

kedvező áron

felhasznaloi felulet modositasa

Számunkra ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb, ezért ha webhelyünkkel, szolgáltatásainkkal, termékeinkkel kapcsolatban bármiylen (pozitív vagy negatív) észrevétele, problémája, javaslata, vagy véleménye van, kérjük forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

Saját biztonsága érdekében kérjük, hogy amennyiben a munkaszoba használata során a bejelentkezési mudult is igénybe vette, a szoba elhagyása előtt minden esetben lépjen ki a védett tartalmak megtekintését követően! A kijelentkezést követően rendszerünknek az az alapfeltételezése, hogy Ön befejezte a munkaszobában feladatát, ezért egy üres oldalra lépteti ki Önt. Ha ennek ellenére úgy gondolja, hogy még dolga van a munkaszobában, a "Munkaszoba" menüpontra kattintve visszanyeri az oldal eredeti tartalmát.

A munkaszoba célja

A munkaszoba célja, hogy a megrendeléssel, valamint a partneri együttműködéssel kapcsolatosan felmerülő feladatokat hatékony módon lehessen végrehajtani. Itt van mód továbbá az online kapcsolat felvételére, illetve az utólagosan pótolandó adatok megadására is. A munkaszoba létrehozása során igyekeztünk kellemes melegséget árasztó környezetet kialakítani, hogy Ön minél jobban érezze magát a fontos dolgok inzézése közben.

A partnerszoba célja és elérhetősége:

A partnerszoba célja, hogy egy védett (mások által nem hozzáférhető) felületen figyelemmel kísérhesse a partneri tevékenységével kapcsolatos adatokat. A partnerszoba csak a bejelentkezést követően válik elérhetővé. Rendszerünk ez alapján azonosítja be, és dönti el, hogy mely adatokhoz enged hozzáférést.

Online kapcsolatfelvételi módok:

1. Időpont egyeztetés
Az online kapcsolatfelvételekre együttesen jellemző, hogy mivel tevékenységünk koncentrációt és nyugalmat kíván, nem tudunk folyamatosan elérhetőek lenni. Valós idelyű kommunikációt (online beszélgetést) csak előre egyeztetett időpontban tudunk megvalósítani.

2. Webhelybe integrált chat alkalmazás
Ez a kapcsolatfelvétel legegyszerűbb módja. A képernyője jobb alsó sarkában található egy zöld sáv, "online beszélgetés" felirattal. A sávra történő kattintással megnyílik a beszélgető ablak. A chat csak akkor látható (akkor elérhető), ha tudjuk fogadni kezdeményezését.

Használata:

A kapcsolatba lépéshez értelemszerűen meg kell adnia nevét és e-mail címét. A chat ablak bal alsó sarkában található fogaskerék ikonra kattintva lehetősége van elmenteni a beszélgetést, hogy pontosabban emlékezzen bizonyos adatokra, valamint a fájl csatolására és a kilépésre is itt van lehetősége.

3. Skype alkalmazás
Amennyiben rendelkezik Skype fiókkal (függetlenül attól, hogy az alkalmazás telepítve van-e az Ön gépére) a fenti "Skype alkalmazás" feliratra kattintva beléphet az alkalmazásba.

Adatok pótlása:

1. Webtárhely elérési adatok bekérése
Amennyiben Ön a megrendelése / árajánlat kérése során, az elkészítendő webhelyének telepítését, az Ön által megjelölt webtárhelyre kérte, a telepítési folyamat végrehajtásához szükségünk van a webtárhely elérési adataira. Ezért ha a megrendelési / árajánlatkérési folyamat során valamilyen okból ezen adatokat nem adta meg, az alábbi linkre kattintva pótolhatja azokat.

2. Webhely belépési adatok bekérése
Ha meglévő webhelyének módosítása céljából fodult hozzánk, itt adhatja meg a webhelye szerkesztési felületének belépési adatait.

3. Domain név adatbekérő
A mennyiben Ön megrendelése során a lépésről - lépésre módozatot választotta, és nem rendelkezik saját domain névvel, ezen az űrlapon kresztül tudja megadni a domain nevének meghatározásához szükséges adatokat.

4. Keresési kifejezések adatbekérő
Amennyiben Ön megrendelése során a lépésről - lépésre módozatot választotta, és nem rendelkezik saját domain névvel, de domain nevének meghatározásához igényelte a keresőkifejezések meghatározását is, ezen az űrlapon keresztül tudja megadni a szükséges adatokat.

Kérdőívek kitöltése:

Az alábbi kérdőívek kitöltése és beküldése elengedhetetlen feltétele az egyes kedvezmények igénybe vételének, ezért amennyiben igénybe kívánja venni az adott kedvezménytípust, feltétlenül töltse ki és küldje be a kedvezményhez kapcsolódó kérdőívet!

1. Referencia kedvezményt érvényesítő kérdőív

2. Szolgáltatásfejlesztési kedvezményt érvényesítő kérdőív

3. Termékfejlesztési kérdőív